میں روزانہ 1 گھنٹہ 435 دنوں تک چلتا تھا۔

 

میں روزانہ 1 گھنٹہ 435 دنوں تک چلتا تھا۔

اس نے میرے جسم اور دماغ کو کیسے بدلا۔





435 دن پہلے 2020 کے یکم دسمبر کو، میں ڈر گیا تھا۔ مجھے ایک چونکا دینے والی بات سمجھ آئی۔ میں پورے مہینے سے باہر نہیں گیا ہوں۔

کوویڈ نے دنیا بدل دی ہے۔ میری زندگی بھی بدل گئی۔ اس سال زیادہ سرگرمیاں نہیں تھیں۔ لاک ڈاؤن نے لوگوں کو حقیقی دنیا سے الگ کردیا۔ ڈیلیوری خدمات نے تنہائی کو مکمل کیا۔

میں جانتا تھا کہ باہر چلنا بہت ضروری ہے۔ لیکن مجھے 100% یقین نہیں تھا۔ پہلی نظر میں، یہ صرف وقت کا ضیاع لگ رہا تھا. میں ہر روز اسی راستے پر پارک میں چلنے سے کیا حاصل کر سکتا ہوں؟

بہت سارا! لیکن مجھے تب معلوم نہیں تھا۔

تاہم، میں نے اسے آزمانے کا فیصلہ کیا۔ اصل سودا درج ذیل تھا۔ روزانہ کم از کم 60 منٹ کی واک کریں۔ یہ مجھے نہیں مارے گا۔ مجھے امید تھی کہ

جلد ہی، میں نے اپنے چیلنج کو طویل مدت کے لیے بڑھا دیا۔ میں اپنی زندگی میں نمایاں تبدیلیوں کی وجہ سے پرجوش تھا۔

چار سو پینتیس دن چلنے کے بعد درج ذیل چیزیں بہتر ہوگئیں

دماغ کی بہتری

مکمل تنہائی، یہاں تک کہ آرام دہ فلیٹ میں بھی، تناؤ کا باعث ہے۔ کوئی تعجب نہیں کہ جیلوں میں قیدیوں کو سزا دینے کے لیے تنہائی کا استعمال کیا جاتا ہے۔

مزے کی بات یہ ہے کہ میں نے پہلے اپنی تنہائی کو محسوس نہیں کیا تھا۔ زیادہ متاثر کن ذہن کی تبدیلی تھی جب میں نے پارک میں باہر چہل قدمی کرتے ہوئے کافی وقت گزارا۔

ایک پارک اور بند فلیٹ کے درمیان فرق حیرت انگیز تھا۔ میرا جسم 100 فیصد کام کر رہا تھا۔ میں نے گہرا سانس لیا - میرے پھیپھڑوں نے آکسیجن کو توانائی میں بدلنے کے لیے لے لیا۔ یہ جسم کی حالت تھی جس کے بارے میں میرا دماغ بھول گیا تھا۔

میرے جسم کو خون میں آکسیجن کی نئی مقدار کی عادت ڈالنی تھی۔ یہ تازہ خون پورے جسم میں دوڑ رہا تھا۔ میرے پٹھے کام کر رہے تھے۔ وہ توانائی سے بھرپور تھے۔ مجھے وہ پسند آیا۔

اپنی پہلی چہل قدمی کے اختتام پر، میں نے بیک وقت پر سکون اور خوش مزاج محسوس کیا۔ میرا دماغ پرسکون تھا، اور میں خوش تھا. یہ احساسات آج تک میرے ساتھ ہیں۔ شاید، میرے پاس سب سے اہم محرک تھا۔

میرے پہلے خوشگوار تجربے نے چیلنج کو جاری رکھنے میں میری مدد کی۔

سانس لینے میں بہتری

اگلے دو مہینوں تک، میں نے اپنی سیر کا لطف اٹھایا۔ یہاں تک کہ موسم سرد تھا - یہ سردیوں کا تھا۔ مجھے اپنی زندگی میں کسی تبدیلی کی امید نہیں تھی۔

ایک اصول کے طور پر، میری رفتار زیادہ تھی، اور میں اچھی طرح سے گرم ہو کر گھر آیا۔

پہلے، میں نہیں جانتا تھا کہ گہرا سانس لینے کا کیا مطلب ہے۔

میں نے اسے اس واکنگ چیلنج کے دوران دریافت کیا۔ یہ احساس کہ آپ کے پھیپھڑے 150% صلاحیت کے ساتھ کام کرتے ہیں۔ آپ کے سینے میں خون بہہ رہا ہے۔ آپ دیکھیں گے کہ آپ کا جسم کس طرح آکسیجن لیتا ہے اس کو توانائی میں بدلنے کے لیے آپ کو چلنے کے لیے درکار ہے۔

مجھے سانس لینے میں زیادہ طاقت محسوس ہوئی۔ یہ احساس کوشش کے قابل ہے۔

یہ صرف الفاظ کی بات نہیں ہے۔ لمبے عرصے تک چلنے کی اپنی پہلی کوششوں کے دوران میں تیزی سے اپنی سانسیں کھو رہا تھا۔ مجھے اپنی سانسیں سست اور چپٹی کرنی پڑیں۔ سال کے بعد یہ مسئلہ ختم ہو جاتا ہے۔ اب میں عام طور پر سانس لینے میں کسی قسم کی پریشانی کے بغیر تیز رفتاری سے چلتا ہوں، اور مجھے یہ پسند ہے۔

میری نئی سانس کا ایک اور فائدہ سیڑھیاں جیتنا تھا۔ 5ویں منزل تک پیدل جانا ہمیشہ پریشان کن تھا۔ عام طور پر، میری سانسوں کو ٹھیک ہونے میں کچھ وقت درکار ہوتا ہے۔ سچ پوچھیں تو میں پہلے ہی تیسری منزل پر ہانپ رہا تھا۔

اب بحالی کا کوئی وقت نہیں ہے۔ یہاں تک کہ میرے پاؤں پر 10ویں منزل تک پہنچنا اب کوئی چیلنج نہیں ہے۔ میرا جسم پارک میں 1 گھنٹے کی چہل قدمی کے مقابلے میں اسے ایک سرگرمی کے طور پر شمار نہیں کرتا ہے۔

نظم و ضبط کی بہتری

کوئی بھی عمل 365 دنوں تک کرنے کی کوشش کریں، اور آپ اپنا نظم و ضبط بہتر بنائیں گے۔ روزانہ چہل قدمی نے میرے لیے چال چلی۔

نہ چلنے کی سینکڑوں وجوہات تھیں۔ خوش قسمتی سے، میری قوت ارادی اتنی مضبوط تھی کہ میں خود کو ناکام نہ کروں اور چیلنج کو مکمل کروں۔

ہر روز باہر چلنا اتنا آسان نہیں ہوتا۔ خاص طور پر خراب موسم میں: بارش یا برف باری۔ طوفان کے دوران کوئی بھی چلنا پسند نہیں کرتا۔ بارش کی ٹھنڈی بوندیں یا برف کے تودے چہرے کو کاٹ دیتے ہیں۔ یہ خوشگوار نہیں تھا، لیکن مجھے یہ کرنا پڑا۔

اگر آپ کو کچھ کرنا ہے، تو آپ کر سکتے ہیں۔

یہ میرا نیا نعرہ بن گیا۔

یہ نعرہ مجھے مسکراتے ہوئے زندگی گزارنے میں مدد کرتا ہے۔

حتمی خیالات

ہر روز چہل قدمی زندگی میں کوئی بڑی تبدیلی نہیں ہے، لیکن اس کے نتیجے میں اہم تبدیلیاں آتی ہیں۔ مجھے یہ چیلنج پسند آیا۔ پیدل چلنا میرے روزمرہ کے معمولات کا لازمی حصہ بن گیا۔ اب میں باہر نکلے بغیر اپنی زندگی کا تصور نہیں کر سکتا۔ یہ زندگی بدلنے والا تجربہ ہے۔ میں ہر ایک کو اس کی سختی سے سفارش کرتا ہوں

 

منجانب ڈاکٹر سید  سعید گیلانی

ای میل:

infojeddah7@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

30دن تک روزانہ 3.78 لیٹر پا نی پینے سے کیا ہوا۔

وزارت داخلہ نے 4صوبوں میں پاک فوج کے دستے تعیناتی کا نوٹیفیکیشن جاری کردیا