30دن تک روزانہ 3.78 لیٹر پا نی پینے سے کیا ہوا۔

 میں نے 30 دن تک روزانہ 3.78 لیٹر پانی پیا۔


پانی زندہ رہنے کے لیے ضروری ہے۔ پانی آپ کے جسم کے وزن کا 45-75 فیصد بنتا ہے۔ یہ دل کی صحت، وزن میں کمی، ایتھلیٹک کارکردگی، اور علمی فعل کے

 لیے ضروری ہے۔

تحقیق کے مطابق، آپ کے پانی کی مقدار کو بڑھانے سے مختلف صحت کے فوائد ہوسکتے ہیں. اس کے باوجود، آپ کو کتنے پانی کی ضرورت ہے یہ قابل بحث ہے، اور بہت زیادہ پینا آپ کی صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

کتنا پانی کافی ہے؟

امریکی تحقیقاتی رپورٹ کے مطابق نیشنل اکیڈمیز آف سائنسز، انجینئرنگ اور میڈیسن، ایک قابل قبول روزانہ سیال کی مقدار مندرجہ ذیل ہے:

مردوں کے لیے 15.5 کپ فی دن یا 3.7 لیٹر (125 اونس)

خواتین کے لیے 11.5 کپ فی دن یا 2.7 لیٹر (91 اونس)

ہفتہ وار ریکپ: 30 دنوں کے لیے 16 کپ فی دن

میں نے پچھلے سال روزانہ 3.78 لیٹر پانی پینے کی کوشش کی، لیکن اس نے کبھی کام نہیں کیا۔ اس سال، میں نے اپنے آپ سے وعدہ کیا تھا کہ 12 ماہ تک ایک گیلن پانی پینے کے بجائے۔ آئیے اسے چھوٹے اہداف میں تقسیم کریں اور ہفتہ وار پیشرفت کو ٹریک کریں۔

پیشرفت کو ٹریک کرنے کے لیے پیمائش کے ساتھ پانی کی بوتل

میں نے ایمیزون سے اپنے پانی کی مقدار کو ٹریک کرنے کے لیے پیمائش کے ساتھ یہ ایک گیلن موٹیویشنل پانی کی بوتل (ایمیزون سے منسلک لنک) خریدی ہے تاکہ اسے دوبارہ آزمایا جا سکے۔ پانی کی بوتل کئی رنگوں میں دستیاب ہے۔ ذیل میں میں نے خریدا ہے۔

 

ہفتہ-1

پہلا ہفتہ مشکل تھا۔ میں تقریباً ہر گھنٹے بعد واش روم جاتا تھا۔ یہاں تک کہ میں پہلے ہفتے میں کئی بار رات کو اٹھ رہا تھا۔ میں نے پہلے دو دنوں میں بمشکل 3 لیٹر پیا۔

جب بھی میں واش روم جاتا، میں نے اپنے آپ کو ذہنی طور پر تیار کیا کہ یہ میرے گردے صاف کرنے کا عمل ہے۔ میں نے یہ بھی محسوس کیا کہ واش روم کے وقفے کی وجہ سے میں پہلے ہفتے میں کافی پیداواری نہیں ہوں۔

آخر کار، ساتویں دن، میں نے 1 گیلن پانی ختم کیا۔ بہت خوشی محسوس ہوئی

ہفتہ-2

میں نے ایک ہفتے میں 3.78 لیٹر 4 بار مکمل کیا 2. اہم پیشرفت! میں اب بھی اپنے جسم کو مزید پانی جذب کرنے کے لیے تیار کر رہا تھا۔

پانی پینا ایسا ہے جیسے نظام کو صاف کرنا، بھرنا، کیلوری کا بوجھ کم کرنا اور اپنے تمام ٹشوز کے کام کو بہتر کرنا۔ - کیون آر اسٹون

ہفتہ 3

ہر روز، میں 3.78 لیٹر پیتا تھا۔ میں نے اپنے آپ پر فخر محسوس کیا کیونکہ میں ہر روز اپنے مقصد کو حاصل کر رہا تھا۔ میں نے واش روم کا اتنا استعمال نہیں کیا جتنا میں نے پہلے ہفتے کیا تھا۔ درحقیقت، میں معمول سے زیادہ ہائیڈریٹڈ اور توانا محسوس کر رہا تھا۔ میں ایک شاندار موڈ میں تھا.

ہفتہ-4

میں نے محسوس کیا کہ ایک گیلن پانی پینا میرے معمول کا حصہ ہے۔ میری صلاحیت میں اضافہ ہوا. میں نے پانی کی حوصلہ افزائی کی بوتل اپنی میز پر رکھی کیونکہ میں گھر سے کام کرتا ہوں۔ میں اسے دن بھر، ملاقاتوں سمیت پیتا ہوں۔

اگر میں 30 دنوں کے دوران استعمال ہونے والے 3.78 لیٹر پانی کا حساب لگاتا ہوں، تو میں بوتل کو صرف 18 بار ختم کر سکا، باقی دنوں میں تقریباً 3 لیٹر۔

کامیابی کی شرح - 60%

یہاں وہ 4 چیزیں ہیں جو 4 ہفتوں میں جسمانی اور ذہنی طور پر ہوئیں۔

توانائی کی سطح میں اضافہ ہوا، خاص طور پر ورزش کے دوران

کیا آپ نے کبھی یہ جملہ سنا ہے "یہ آپ کی پیاس بجھاتا ہے"؟

ویسے محاورہ درست ہے۔ میری ورزش کے دوران، میں پانی کی کمی کا شکار نہیں ہوا۔ جسمانی اور ذہنی طور پر، میں دوسرے ہفتے کے بعد زیادہ توانا محسوس کر رہا تھا۔

جسم میں پانی کا ضیاع اور آنتوں کی معمول کی حرکت

پانی ہاضمے میں مدد کرتا ہے اور فضلہ کو ہٹانے میں مدد کرتا ہے۔ روزانہ 3-4 لیٹر پانی پینے سے قبض کے مسائل میں مدد ملے گی۔

مشورہ: میں 2016 سے صبح سب سے پہلے لیموں کے ساتھ ایک گرم گلاس پانی پی رہا ہوں۔ یہ ہمیشہ مجھے اپنے دن کی شروعات کرنے میں مدد کرتا ہے۔

ذہنی چوکنا پن بڑھاتا ہے۔

مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ ہمارا دماغ، جو جسمانی وزن کا صرف 2 فیصد ہے، جسم کی توانائی کا تقریباً 20 فیصد خرچ کرتا ہے۔ مناسب پانی پینے سے آپ کے جسم کے تمام خلیوں تک کافی آکسیجن پہنچتی ہے۔

میں دن بھر زیادہ متحرک محسوس کر رہا ہوں، خاص طور پر چوتھے ہفتے میں۔

نیچے کی لکیر

روزانہ کی بنیاد پر مناسب پانی پینا بہترین صحت کے لیے بہت ضروری ہے۔ درحقیقت، میں خاندان اور دوستوں میں "واٹر ڈاکٹر" کے طور پر مشہور ہو رہا ہوں۔ کیونکہ میں ہمیشہ ہر روز کم از کم 3 لیٹر پانی پینے کا مشورہ دیتا ہوں۔

Comments

Popular posts from this blog

میں روزانہ 1 گھنٹہ 435 دنوں تک چلتا تھا۔

وزارت داخلہ نے 4صوبوں میں پاک فوج کے دستے تعیناتی کا نوٹیفیکیشن جاری کردیا